::: 這才是音樂 :::

2009-04-08

Akon:::Keep U Much Longer



Wish I could Keep You Much Longer 希望我能留妳久一點
I know You gotta Go cuz you got things to do
我知道你要走,因為你有事要做
Wish I could Keep You Much Longer 希望我能留妳久一點
Now You to Busy for Me Girl like I was To You
現在你為我而忙,女孩像我對你一樣

#Wish I could Stop By 希望我可以順便拜訪
And Maybe Say Hi 然後也許打聲招呼
Wish I could jus Stop By 希望我可以只是順便拜訪
And Lay By Your Side 然後躺在你身邊



The Tables have Turned 翻桌了
And I’ve Finally Learned 而我終於領悟
That this is Makin Up for Every Day I was Gone
這是對我每天消失的補償
And that’s Why I’m Concerned 而那就是我所考慮的
But Now it’s Confirmed 但現在已經確認了
That You Spread Your Wings and Learned to Fly All Alone
你已經展開雙翅,然後學習獨自飛翔



*Darkness in the Night 在黑夜中
I’ll Find that Light for You 我會找到屬於你的光芒
As Long as I got Eyes 只要我還看得見
I’ll have a Sight for You 我會找你
Long as I am Alive Baby I’d Die for You
只要我活著,寶貝,我為你而活
I Wanna Be With You 我想和你在一起


Repeat @#


You’re Always On My Mind 你一直在我心上
While I’m Racin 當我在賽車時
While I’m Paper Chasin 當我在追趕文件時
You Were There when I said One Day I’d Get Up Out that basement
你在那裡,當我說有天我會走出陰霾



Playin as My Agent 像是扮演代理人
For You, There’s No Replacement 為你,沒有什麼可以代替
You Will Always Be My Girl 你永遠是我的女孩
and You can Hold Me on that Statement 在那聲明下,你可以抱著我


Repeat *@#

Baby I Know You 寶貝我懂你

And How We Do 還有我們如何做
Doin Exactly What I Taught You 就照我教你的做
Gotta Get that Money First before You Come Spend that Precious Time with Your Boo
首先拿到錢,在你和你的胸部開始花寶貴的時間之前
And I know I gotta just Take It 然後我知道我就會佔有它
Even though it’s Drivin Me Crazy 儘管這讓我瘋狂
Always Wanted to See My Girl Make It 總是想要看我的女孩做



Repeat @



Wish I Could Keep You So Much Longer 希望我能留妳久一點



Repeat #@


Wish I Could Keep You Baby 希望我能留住妳,寶貝
I Just Wanna Keep You Longer 我只想要留妳久一點

::: 正在嗑 :::

More about 遣悲懷 More about 賈伯斯傳 More about 旋元佑文法 More about 他們在島嶼寫作 More about 性與性格 More about 無所事事的藝術 More about 另一種影像敘事 More about 貓咪幸福宣言